.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اقتصاد مقاومتی در مازندران عملیاتی شود
ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل خواستار عملیاتی شدن آن در استان شد.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به تأکید اسلام بر توانمندی مناسب برای تأمین نیازها بیان داشت: اسلام به توانمندی اقتصادی مسلمانان توجه بسیاری کرده است.

وی اقتصاد مقاومتی را نشات گرفته از اسلام دانست و اجرای آن را برای رفع تنگناهای اقتصادی کشور ضروری برشمرد و گفت: اقتصاد نفتی و دولتی دیگر پاسخگوی نیازهای کشور نیست و ازاین‌رو باید کارگروه اقتصاد مقاومتی در استان شکل گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، پیام نوروزی مقام معظم رهبری و اجرای آن را لازمه توسعه اقتصادی برشمرد و گفت: این پیام و خواسته رهبری باید در استان اجرایی شود و اقتصاد مقاومتی حالت عملیاتی به خود گیرد.

آیت‌الله طبرسی، حمایت از سرمایه‌گذاران را از مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی بین کرد و گفت: در شرایطی که دشمن تلاش دارد تا ایران را ازنظر اقتصادی خلع سلاح کند باید به اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری توجه اساسی شود.

وی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به تلاش‌های استکبار برای یکپارچه‌سازی خاورمیانه و سفر خفت‌بار اوباما به کوبا و آرژانتین اشاره و اضافه کرد: در این سفرها مردم آزاده این کشورها مخالفت خود را با استکبار به نمایش گذاشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با عنوان اینکه جامعه غربی به دلیل نداشتن الگوی مناسب دچار دگرگونی شده است گفت: زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) باید موردتوجه و الگوی بانوان قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.